Alblasserwaard

Er zijn 10 redenen om lid te worden van onze vereniging:

1. Het magazine Groei & Bloei wordt iedere maand thuis gestuurd, een lidmaatschap is daardoor voordeliger dan wanneer de maandelijkse magazines los worden gekocht.

2. Er wordt korting verleent op tuinartikelen en op toegangsprijzen van "groene" evenementen.

3. U wordt automatisch lid van de lokale afdeling van Groei & Bloei in het rayon waar u woont.

4. Dit verplicht tot niets, maar er kan wel worden deelgenomen aan allerlei interessante activiteiten.

5. Als Groei & Bloei lid kan worden deelgenomen aan excursies naar landelijke tuinen en parken.

6. Er kan kosteloos worden deelgenomen aan workshops en lezingen op verschillende niveaus.

7. U kunt uw hobby delen met andere tuinliefhebbers, hetzij persoonlijk, hetzij via internet.

8. Kosteloos ontvangt u de Nieuwsbrief van de lokale afdeling waarin allerlei wetenswaardigheden staan.

9. Een landelijke Groei & Bloei adviesdienst staat kosteloos ter beschikking wanneer u "groene" vragen heeft.

10. U steunt een vereniging voor en door liefhebbers, zonder winstoogmerk, die zich inzet voor de belangen van hobbytuiniers.