Alblasserwaard

IEDERE MAAND EEN MOOI BLOEMSTUK OP TAFEL ?

De Crocus-afdeling van de vereniging Groei en Bloei regio Alblasserwaard verzorgt in de Bibliotheek in Sliedrecht van 20.00 – 22.00 uur tien gezellige bloem-schikavonden per jaar, verdeeld over twee woensdagen per maand. Er wordt les gegeven door professionele bloemisten, waardoor u ervan bent verzekerd een mooi eigentijds bloemstukje mee naar huis te nemen. De materialen komen vers van de veiling, wat waarborgt dat het bloemstuk een standtijd heeft van 2 à 3 weken .
Het bloemschikken is geschikt voor zowel gevorderden als voor beginnende deelnemers .
U wordt stap voor stap geholpen om tot een prachtig resultaat te komen.

Wanneer u een keer bent verhinderd, dan mag een vervanger uw plaats innemen. Bent u ziek, dan proberen wij het bloemstuk voor u te maken en bij u thuis te brengen.
Geen enkel bloemstuk zult u dus te hoeven missen!

In de maanden juli en augustus wordt géén les gegeven.

De prijs voor 10 avonden bloemschikken bedraagt € 180,00 per jaar.
Deze prijs is inclusief ondergrond (schaal, bloempot of krans).
Koffie of thee met soms een versnapering is inbegrepen.

Om aan het bloemschikken te kunnen deelnemen, moet u wel lid te zijn van de vereniging Groei & Bloei. (€ 85,00 per jaar)
U ontvangt dan iedere maand het Tijdschrift Groei en Bloei en kunt daarnaast gratis deelnemen aan lezingen, kofferbakruilbeurzen, tuinbezoeken e.d. Stap eens een keer op één van die gezellige avonden bij de Bieb binnen om de sfeer te proeven en u te laten informeren.

Voor € 25,00 kunt u dan eenmalig meedoen met bloemschikken. I.v.m. de inkoop van de materialen dient u zich dan wel vóór 12.00 uur op de dag van het bloemschikken aan te melden.

Besluit u hierna om lid te worden, dan wordt het verschil met u verrekend. Betaling in termijnen is ook mogelijk.

Voor vragen of aanmelding kunt u contact opnemen met:
Alie Stout, e-mail aliestout(at)kpnplanet.nl
Bellen kan natuurlijk ook: 0184-612 224